090728

Det känns som att jag inte gjort någonting vettigt på flera dagar, att tiden bara runnit förbi och jag har suttit och tittat på.

Överraskningsmiddagen till Isabelle var dock uppskattad. Inget fancy, men det är ju tanken som räknas.


På dagis är allting bra. Det är jättemånga barn som har semester, så vi har slagit ihop alla avdelningar, så alla är tillsammans hela dagarna. Det är ganska skönt att ibland bara slippa ha full kontroll över allting, bara låta barnen leka och ha kul. Idag var det äntligen lite sol, så vi var ute från lunch. Jag tog av mig skorna och gick barfota på dagisgården. Jag passade på att gunga lite också. Hade helt glömt hur härligt det är att gunga!


Nu har jag sagt upp mig från skobutiken. Jag har haft ångest över det i flera dagar, men nu är det gjort. Jag var fruktansvärt nervös, men jag tror att det gick ganska bra. Chefen vet dock inte om det än, eftersom man inte får ringa och störa henne när hon har semester...


Jag har varit så seg de senaste dagarna och både igår och idag har jag sovit middag. När jag vaknade efter att ha sovit en timme idag var jag helt fruktansvärt seg, men så fick jag ett ryck och tog Isabelle med mig till Nordbytjärnen för lite träning. Idag sprang jag två varv runt tjärnen och trodde att jag skulle dö. Usch, det är pinsamt vilken dålig kondition jag har!! När vi var klara med vårt motionspass kom Isabelle på den briljanta idén att vi skulle bada i tjärnen innan vi åkte hem igen, så det gjorde vi. Vi kastade oss i vattnet och fick nästan andnöd för att det var så gräsligt kallt, men det var ändå härligt. I bilen på väg hem konstaterade vi att vi måste göra det till en vana att först träna och sen bada.


Nu blir det dusch och sen mat. Jag är rejält hungrig efter att än en dag ha slarvat med maten. Stretching kanske också är en bra idé...


xoxox



 


Kommentarer
Postat av: Anne

Superfin blogg!!:)

2009-07-29 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0