Action!

Stort strömavbrott i Jessheim idag, under 25 minuter satt 17 norrmän fast i rulltrappan...


Jodå, här händer det grejer. Det var strömavbrott igår och i lördags hade vi läckage på jobbet. Värsta action!! Vi fick sätta ut hinkar i hela butiken och ringa till Securitas som fick komma och titta på läckan. Det var vatten överallt! Och det är dessutom heltäckningsmatta i butiken, vilken fortfarande är helt blöt och luktar som en sur gammal disktrasa. Det går knappt att andas där inne...

Under strömavbrottet var det dock inte lika mycket action, det var bara mörkt och tyst en stund.


Idag är jag ledig, vilket är grymt skönt. Jag har varit nere på stan och köpt konstnärsprylar, så nu ska jag försöka måla några tavlor. Jag har så oerhört mycket inspiration, det riktigt kliar i fingrarna, men jag har ingen aning om vad jag vill måla.

Jag ska ta och kolla runt lite och se om jag får några idéer. Carolina Gynning skrev i sin blogg att hon ska måla sina drömmar, men jag drömmer ingenting som går att måla.

Jaja, det får bli som det blir. Förmodligen kommer dukarna och färgerna stå mitt på golvet hela dagen och sedan få den där "måste"-stämpeln och så kommer jag inte orka.




  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0