Gott tecken

Det måste vara ett gott tecken när man hälsar på på sitt jobb och bara vill stanna kvar resten av dagen. Jag var på arbetsintervju på Gardermoen idag och på vägen hem svängde jag in om dagiset för att fråga om någon ville vara min referens och jag ville stanna kvar resten av dagen. Idag när jag kom satt alla barnen i samlingsrummet och tittade på Barnen i Bullerbyn och det såg så otroligt mysigt ut och alla var så glada att se mig. Åh, jag längtar tillbaka! Nu har jag inte varit där på jättelänge igen, men vecka 31 och 32 ska jag i alla fall vara där och sen börjar ju min halvtidstjänst, så det blir nog bra.


Nu håller jag tummarna för att jag får jobbet på flygplatsen. I så fall ska jag jobba i incheckningen och det tror jag blir toppen.


Dagen i övrigt har varit ganska seg. Det regnar i Norge idag igen. Usch, jag blir så ledsen av regn, vill liksom inte göra någonting. Nej, om man skulle kura ihop sig i soffan under en filt med en god bok och några tända ljus kanske, det är mysigt.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0