Hallå!!!

Hallå, vad ände med Vasaloppsträningen egentligen?? Jag kan ju inte träna 20 minuter i veckan och tro att jag ska kunna köra Vasaloppet till våren, det håller inte. Skärpning nu unga fröken! Jag läste att man ska planera sitt liv runt träningen istället för att försöka klämma in träningen i sitt "vanliga" schema. Det kan vara värt att prova. Jag har ju inte ens ett vanligt schema, så det borde inte vara så svårt. Skriva in träningen tre-fyra gånger i veckan. Jag kan ju inte lägga ner projektet innan jag ens börjat på riktigt.


Jag provar en ny teori kring mat nu. Om jag bara äter det jag är sugen på och ingenting annat så borde man ju vara nöjd hela tiden och alltså borde småätandet minska.

Detta leder dock till ganska konstiga matvanor. Jag har de senaste dagarna avnjutit delikatesser som Keso med Sambal och rå rödlök, den hemgjorda Snickersglassen och massor med plommon, jag som inte ens tycker om plommon egentligen.

Jag undrar varför jag är sugen på så konstiga saker... Äh, det går nog över.

God natt!

xoxox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0