Ont i fötterna

Jag har fruktansvärt ont i fötterna. Jag är helt enkelt inte gjord för att stå upp åtta timmar om dagen. Inte ens fast jag har på mig Crocs med mjuka inläggssulor. Det är som att gå på moln, men jag får ändå hysteriskt ont. Sökes: nytt jobb!

På kvällen har jag varit hos min kollega, vän och granne Ingunn och ätit mat och kollat på tv. Det var en jättemysig kväll!

Nu är jag ledig i drygt en vecka och imorgon planerar jag att börja packa på allvar inför Hultsfred. Det kan vara bra att börja i tid så jag hinner packa om några gånger för att verkligen banta ner packningen maximalt.

Imorgon ska jag förresten på personalfest med dagiset. Det ska bli kul! Det kanske är bäst att jag går och lägger mig så jag orkar vara vaken då. Jag har knappt sovit någonting de senaste nätterna, inte somnat en natt för två, så jag är lite sliten, men det är ju för varmt för att sova! Inatt ska jag ta ur täcket ur påslakanet och se om det blir bättre då.

God natt!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0