Regn

Det regnar i Norge idag. Men trots regn har jag varit ute och sprungit. Jag har känt i flera dagar att jag bara vill ut och springa så fort att benen nästan ramlar av och idag hade jag äntligen ork och tid. Tyvärr är inte mina ben så snabba som jag skulle vilja och min kondition är inte vad den borde vara, men det blev ändå en halvtimmes kutande. Att springa i regnet är faktiskt riktigt skönt och borde verkligen göras oftare av fler.


Jag har internetshoppat lite också. Det var sommarrea på asos.com, så jag har fyndat en klänning, en väska och en tröja. Nu hoppas jag bara att kläderna passar...

En lite konstig sak: portot på kläderna till min gamla hemadress i Sverige kostade drygt hundra spänn, men portot till min nuvarande adress i Norge gick på över trehundra. Varför är det så mycket dyrare att skicka samma paket till grannlandet? Knas.


Mer glass nu, det inbillar jag mig att jag har förtjänat.

xoxox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0