Så börjas det...

Det regnar. Bara för att jag ska på festival. Skit. Men det är väl ingen riktig festival utan regn antar jag. Egentligen är det tur att det regnar nu, eftersom jag alltid packar efter det väder som råder just när jag fyller väskorna. I New York höll jag ju på att frysa ihjäl eftersom det var sol när jag åkte och regn när jag var där.

Just nu ångrar jag att jag inte köpte två saker igår: en regnponcho och campingstolen. Jag hoppas jag kan hitta lite sånt i Göteborg.

Jag är lite fundersam på var sjutton Katarina har tagit vägen också. Hon har inte svarat i telefonen på hela veckan. Jaja, hon hör säkert av sig när jag ska hämta henne på stationen, vi har ju trots allt bestämt att hon ska komma hit runt två, så då gör hon säkert det.

Nej, nu måste jag börja packa om.

Vi hörs!


Frukost: Kaffe, vanlijyoghurt och bolle


Solbrillor lär ju inte behövas nu...


xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0