Städning och trerätters

Igår var jag och Isabelle på middag hos Robin och Nikolina. Det var mycket trevligt och mycket god mat! Vi har inte träffats på jättelänge, så det var så kul att se dem igen. Vi drack vin och Irish Coffee och pratade och bara myste fram till halv tre på morgonen när jag gick hem. Isabelle gick hem tidigare, eftersom hon jobbar tidigt hela helgen.

Idag är jag otroligt seg, men ska snart sätta igång att städa lägenheten. Jag har tänkt överraska söta Isabelle med nystädad lägenhet och trerättersmiddag ikväll när hon kommer hem från jobbet. Jag hoppas verkligen hon blir glad!


Nej, nu måste jag sätta fart! Jag måste hitta lappen med mina arbetstider för nästa vecka också... Den verkar ha kommit bort och det är ju inte så jättebra...


xoxox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0