Stoppa mig!

Låt mig inte internetshoppa mer nu!

Inte för att jag har gjort det speciellt mycket, men det kliar i fingrarna varenda gång jag ser någonting som jag vill ha.

Jag satt igår och tittade på present till Sara och ville skicka efter allt jag såg, sen började jag titta på t-shirts till Björn och såg säkert tio stycken som jag ville att han skulle ha och idag har jag suttit och tittat på Asos igen och vill skicka efter allt jag ser. Stoppa mig!!


Nu är det snart dags att dra på jobb igen. Jag hade mycket hellre dragit till Oslo med Isabelle. Jaja, bättre att tjäna pengar än att spendera dem. Håll ut Frida, det känns bättre när resan är beställd. It's all about the money...

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0