Inget nytt under solen

Här händer inte mycket... Jobbade tidiga passet på dagis idag, vilket innebar att jag fick gå upp kl 05.40 imorse. Det borde vara förbjudet att gå ur sängen före sju! Men det var i alla fall skönt att sluta tidigt. Mycket annat vettigt har jag inte åstadkommit. Nej, just nu är jag verkligen bara seg!

Hoppas det blir lite mer fart när Lotta flyttar in. Hon kommer förresten imorgon om allt går enligt planen.

Em kommer på fredag också, så på lördag blir det fest igen. Jag tycker mig se ett mönster i helgerna med Em... Hur som helst så hoppas jag att det blir en kul helg, men hur skulle det kunna misslyckas med en massa vin och trevliga vänner?


Nu: horisontalläge i soffan med en god bok.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0