Panik!

Jag har lite lätt panik, har redan ångest över vintern som snart kommer. Det känns som att sommaren är förbi innan den ens har börjat. Usch, jag vill inte ha det där förbannade mörkret! Jag vill ha sol! Planerna på Spanien har blivit nedlagda sen det visade sig att Spanien har Europas högsta arbetslöshet. Fan. Vad göra? Jag vill inte genomlida ännu en vinter i totalt mörker! Nej, nya planer måste smidas snabbt! Blir det inte jobb ska det åtminstone bli semester.

Annars får jag försöka hitta ett mål med all snö... Åka Vasaloppet kanske? Då har jag ju en anledning att vistas i världens snöigaste land. Em ska ju åka både Halvvasan och Tjejvasan till våren. Jag tror inte jag klarar det, men jag skulle ju kunna börja träna inför det. Det är nog inte så dumt ändå, då har jag ju en anledning att träna också! Halvvasan är ju bara 4.5 mil, det borde väl gå?

Jag tror att jag leder av någon form av övertrötthet, jag yrar!

God natt.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-06-24 @ 00:21:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0