Torsdag Fredag Lördag

Det har varit otroligt mycket att göra de senaste dagarna! Det har varit kanonfint väder hela veckan och jag har solat mycket och sovit lite. Jag har även hjälpt skåningarna att flytta. I torsdags kväll var jag hos dem i stöket till närmare ett på natten. På fredagen gick jag upp vid åtta för att äta frukost hos dem och fortsätta hjälpa till med flytten. Efter att ha kört Anna till jobbet hann jag med en timmes solande innan jag gick upp för att hjälpa till med flyttstädningen. Jag ansvarade för badrummet och for omkring och skurade och fejade och rensade avlopp och putsade handfat och kranar tills allting var skinande rent. Efter städningen blev det mat och sen flyttade Katarina hem. Anna däremot, flyttade in hos oss eftersom hon ska jobba här i helgen också innan hon flyttar tillbaka till Skåne. För min del får hon gärna stanna resten av livet.

Fredagskvällen spenderades i soffan tittandes på Almost famous. Vilken underbar film!

Idag har jag jobbar, handlat och nu håller underbara Anna på att laga mat till mig. Åh, kärlek till dig!!

Nu blir det Sommarkrysset (första gången för mig!) och vin (inte första gången för mig).

Jag har skjutit upp att bli en sundare och friskare människa på obestämd framtid och jag har världens snyggaste halsband.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0