090326

Jag skulle ha varit i Stockholm nu. Planet gick kl 07.40 imorse utan mig. Och nu sitter jag här och funderar på om jag fattat rätt beslut.


Jag ska åka och kolla om någon kan säga vad det är för fel på min bil idag, så jag kan åka till Helsingborg nästa helg. Av någon anledning har jag lite hemlängtan dit. Det är vår där. Mamma säger att det blommar. Det skulle vara skönt med lite blommor och sol nu.

Nästa vecka är det fyra månader sen jag flyttade därifrån och jag har hittills inte haft en tanke på att åka tillbaka. Och för ett år sen hade jag, Jossan och miss Frosty praktik på Sofiero Slottsrestaurang. Fan vad roligt det var!


Nej, nu ser det ut som att solen tittar fram. Jag ska nog gå ut en sväng.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0