En dag i Oslo

Nu har jag varit i Oslo!

Vi hade en jättetrevlig dag och shoppade som vanligt över våra tillgångar.

Guttan köpte ett par underbara skor och jag hittade en topp, en kofta, ett par örhängen, en ring och en väska. Åh vad jag älskar att köpa mig lycklig!!

(Jag ska lägga upp alla bilder om ett tag, jag måste bara se på Let's Dance och äta lite mat först.)

Lunchen avnjöts på McDonald's och bestod av fyra cheeseburgare - två till mig och två till Guttan. Fan vad gott det var!!

Nu ska vi ha en underbar rå-om-oss-själva-kväll och fila fötter och raka ben och smörja och plocka och göra allt för att bli så fantastiska vi bara kan. Sen ska jag byta lakan i sängen.

Gud vad bra man kan ha det!!

xoxox


Kommentarer
Postat av: Johan

Tror ja måste utforska benen.. :)

2009-03-14 @ 04:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0