Jag visste det!

Jag visste det, jag skulle aldrig ha pratat med Christina på Adecco om att jag vill ha ett annat jobb, nu sitter jag här och har ingenting. Fast idag är det bara skönt! Tröttheten håller på att äta upp mig.


Jag borde göra den nytta jag vet med mig från början att jag inte kommer göra.

Jag har fortfarande en tvätthög som bara växer sig större för varje dag (jag börjar tro att tvätten gror i tvättkorgen och förökar sig själv), vårt golv är skräpigt igen och jag måste organisera min byrå.

Termometern visar 10 plusgrader och jag vill gå ut och sola. Tyvärr är det inte så mycket sol som jag vill att det ska vara och om jag går ut kommer jag frysa.

Lika bra att sitta inne och göra ingenting med min dag som med alla andra lediga dagar.


Klä på sig kanske vore en bra idé också... Kan inte sitta i pyjamas hela dagen. Eller jo, det kan jag visst det!! Haha, vilken upprorsmakare jag är!!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0