Lista

Har kollat lite på söta Emmas blogg och hittade den här listan. Jag snor den rakt av! Det var hemskt längesen jag gjorde någon form av lista, så nu är det hög tid för en.

Jag är egentligen också en list-person, jag skriver listor för allting som ska göras och handlas, problemet är bara att jag nästan aldrig prickar av de där sakerna som står på listan.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag kunde ha en klänning i storlek 36
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Åt frukost
Det sista du sa högt?
Då går du från dig klockan tolv, så går jag härifrån klockan tolv och så möts vi på hälften! Hejdå!
Vad har du druckit idag?
Kaffe
Vad var det senaste du åt?
Fil med keso och grädde (tillbaka på LCHF igen nu)
Vad var det senaste du köpte?
En väska
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit, tror jag
Vad är det för väder hos dig just nu?
Har inte dragit upp persiennerna, men det ser helt grått ut
Godaste glass-smaken?
Svårt!! Typ alla från Ben & Jerry's
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt?
Ja
Drömmer du mycket?
Ja
Mardrömmar?
Ja, senast inatt...
Vilket ämne är roligast i skolan?
Restauranghygien med Gunilla! Hon har lärt mig allt jag vet om bakterier och matförgiftningar!
Trivs du med ditt jobb?
Ja, jag trivs som dagisfröken, men jag är ju sjuk jämt
Favoritklädsel?
Allt som är mjukt
Favoritlåt just nu?
The Kill med 30 Seconds to Mars
Vad ser du om du tittar åt höger?
CD-ställ, lampa och fönster
Vad gör dig glad just nu?
Mycket, jag blir glad av så små saker
Vad ska du göra härnäst?
Klä på mig och sen promenera med Peji och Astrid
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Fruktansvärt trött och lite nedstämd av nattens mardröm
Favoritgodis:
Allt godis!! Choklad, lakrits, gelé
Kläder just nu:
Sovlinne och trosor
Musik just nu:
Sara Bareilles
Sommarplaner:
Önskar jag kunde planera så långt... De vill att jag ska måla under juli månad, annars vet jag inte. Förhoppningsvis bada och sola mycket.
Hur många kuddar sover du med:
Två oftast
Spelar du nåt instrument:
Jag låtsas att jag kan spela både munspel, gitarr och piano, men det kan jag ju egentligen inte
Morgon- eller nattmänniska:
Jag är trött dygnet runt, men föredrar att vara uppe på natten
Vilka är viktigast för dig:
Min bror och mina vänner
Bio eller promenad:
Går nästan aldrig på bio, så det får bli promenad
Är du kittlig:
Jag skulle kunna vara kittligast i världen. Bara tanken på att bli kittlad ger mig rysningar!
Snarkar du:
Jag förnekar det även fast folk säger att jag gör det
Stjärntecken:
Oxe
Äckligaste insekten:
Alla insekter är fruktansvärt äckliga!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Lite trist svar, men det skulle vara kul att kunna flyga
Vad vill du jobba som?
Om jag visste det skulle jag nog jobba som det nu
Stökigt eller välstädat?

Jag är gräsligt stökig av mig, men jag gillar när det är städat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nejnejnej!! Usch!!!
Gillar du att sjunga?
Ja! Jag älskar att sjunga!!
Anser du att du är stark? 
Haha, jag är så svag så det är pinsamt!
Vad gör du om du får hicka?
Skrattar oftast, jag hickar så roligt
Vad längtar du mest efter just nu?
Sommaren!


xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0