Lite bilder från veckan som gick...

Eftersom vi är otroligt sega efter att ha haft spa-mys här hemma är det ingen som orkar prova eller fotografera några kläder, så det får bli en annan dag istället.
Under tiden tänkte jag lägga upp några bilder från veckan i Dalarna.
        
Det började i Smedjebacken. Älskade Emma blandade till en ganska läskig färg som hon smetade in i mitt hår och vips så blev jag som ny!

        
Hos Björn och Sara fick jag sova på soffan. Jag räknar snart den soffan som min! Förlåt Sara och Björn för denna gräsliga bild på er, men den är faktiskt lite rolig!
Mina tavlor hänger på väggarna hos bror.


Astrid fick en julklapp av mig också. Lite sent, men jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle ge henne i julas, men nu sa mamma Peji att en bok skulle vara trevligt. Och jag är inte den som är den, utan jag gick och köpte en trevlig bok åt lilltjejen!
Jag rimmade faktiskt på paketet också... men det låter jag nog bli att skriva här...


Avslutningsvis kommer en bild på mig och bror. Förmodligen det snyggaste syskonparet i världshistorien... Eller kanske inte... Såhär blev håret efter att Emma klippt mig också!

xoxox


Kommentarer
Postat av: Sara

haha vad snygga vi va du ;P

2009-03-16 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0