Prinsessa

Jag är gräsligt svag när det kommer till godis. Igår blev jag så godissugen att jag var tvungen att ta bilen och köra till Coop på andra sidan stan och köpa lite godis. Så gott!


Mamma och pappa kom runt 22.30 igår kväll. Jag är verkligen jätteglad att de är här och hälsar på mig bara för att hälsa på mig, de behöver inte hjälpa mig att flytta eller måla om eller sätta upp någonting, de är bara här för att träffa mig och se hur jag har det.

Och mamma vet precis vad Frida vill ha! De hade med sig massor med saker till mig; olika ostar, skinka, kött, avokado, kaffe, duschkräm och Elle. Man blir ju gråtfärdig för mindre!! Tack älskade!!


Jag är otroligt lyckligt lottad som har föräldrar som gör så mycket för mig!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0