04.09

Jag vet inte jag... Inget fel på kvällen i stort, men Jessheim är ju ingen partymetropol att tala om. Vi fick gå ner på stan eftersom det var omöjligt att få tag i en taxi. Isabelle kom med den underbara idén att vandra i ballerinor och ta klackarna i en påse och byta skor på stan. Efter att ha dansat i ett antal timmar verkade det som en ännu bättre idé när man kunde byta skor och gå hem utan klackar. Fiffig flicka!

På nåt vis lyckades vi komma ifrån Em redan på parkeringen utanför vårt hus, så vi gick själva ner på stan och bestämde oss för att börja på Gastro. Där var det rätt tråkigt som vanligt, så vi gick vidare till Hydanten. Där blev det i alla fall lite dans och efter ett tag dök även Em upp. Ganska dålig musik, mycket tråkiga människor. Vad hände? När blev Jessheim så jävla tråkigt? Det var ju hur kul som helst när jag flyttade hit! Isabelle gav upp först och gick hem, jag gick strax därefter. Jag skickade än en gång vänliga tankar till Isabelle som fått mig att lägga ballerinorna i väskan, vilka jag kunde sticka ner mina stackars trötta fötter och vandra hemåt i.

Nu ligger jag återigen nedbäddad i soffan. Det är långt efter läggdags och jag har bultande huvudvärk. Skönt att vara ledig imorgon. Jag hoppas på sol. Blir det inte sol stannar jag i soffan till måndag.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Maria

jag vet vad felet är , det fattas en släng av dom gamla norksarna ! maggie , jag , jens , alex ,isabel , dom andra :) måste komma snart , ska vi göra stan en gång för alla :D

2009-05-12 @ 03:07:13
URL: http://maariabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0