12 timmar

Imorse väcktes jag kl 08.04 av en desperat Adecco-Christina som ville att jag skulle jobba på dagis idag. Det var bara att kasta sig ur sängen, slänga på sig lite kläder och röra ihop en matlåda och dra iväg. Det var en jättebra dag på dagis, vi var ute hela dagen förutom på lunchen när vi gick in och åt mat. Det är så underbart när sommaren kommer och man kan vara ute och alla är så glada och barnen har så mycket energi att de far runt som små virvelvindar. Helt underbart.

Efter jobbet på dagis åkte jag hem och lämnade bilen och promenerade in till stan för att fortsätta jobba på skobutiken. Eftersom det var så otroligt fint väder var det ingen som ville köpa skor och i och med det hade jag ingenting att göra. Helt värdelöst! Är man på jobbet kan man väl ändå passa på att jobba...

Nu, efter 12 timmars jobb är jag kjempetrött och ska ta och krypa ner i sängen. Imorgon ska jag på utflykt med dagis till en bondgård. Det ska bli jättemysigt! Åh, jag längtar! Haha, jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag längtar efter att få gå till jobbet.

God natt.

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0