Bakisdag

Vi var på fest hos de skånska flickorna nästgårds igår (Anna och Katarina). Det var himla trevligt och efter en mysig förfest drog vi ner på stan. Det var massor med folk ute och bra stämning. Med andra ord en mycket lyckad kväll. Avslutningen på kvällen var dock inte lika lyckad, men det är sånt som händer.

Dagen idag har också varit lyckad. Em och Anna jobbade, så jag gick över till Katarina och åt pannkakor och kollade på Sex and the City, sen sov vi lite middag. När vi vaknade kom Em och Anna och de hade köpt med sig bakismat från McDonald's, så det blev skräpmat och Djävulen bär Prada. Efter det var vi tvungna att se Mulan, eftersom varken jag eller Em sett den förut. När den var slut var vi fortfarande för sega för att göra någonting vettigt men för pigga för att gå och sova, så vi kollade på Lilla Sjöjungfrun också. Helmysigt!

Nu är det dags att börja ladda om inför nästa helg när vi ska ha utflyttningsfest för Em. Jag är verkligen ledsen att hon ska åka, jag vill inte det! Stanna Em!!!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0