...

Fortfarande trött, men inte lika trött som igår, trots att jag inte kunde somna igår kväll. Jag låg och grubblade på olika saker fram till halv tre imorse då jag äntligen lyckades somna.
Jag har jobbat dubbelt idag igen, men idag var det bara tre timmar på skobutiken, så jag hade hela två timmar på mig att ta mig från dagis till butiken. På de två timmarna hann jag duscha, sola, måla naglarna och sova lite. Gött!

Imorgon ska vi ha hejdå-fest för Em som flyttar hem i veckan. Jag borde göra någonting fint för henne, men jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara. Jag kommer verkligen sakna henne! Jag får ta en runda på stan imorgon och se om jag hittar någonting som skulle kunna passa.
Annars får jag väl bjuda henne på bakismat på McDonald's på söndag.

xoxox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0