Ni gjorde min dag!

Så var ännu en dag slut. Dagarna går så fort när man jobbar tolv timmar om dagen. Imorse gick jag upp 05.50 för att börja jobba på dagis 06.45.

Efter dagisjobbet hade jag precis tid att åka hem, ta en dusch och slänga ihop en matlåda och dra vidare till nästa jobb. Skobutiken var som vanligt helt död, så jag fick städa på lagret. Jippi. Men det fick i alla fall tiden att gå. Jag hann även med en rekordsnabb sväng på Gina med Katarina under min paus. Sista timmen fick jag vara ensam eftersom chefen bestämde sig för att sluta lite tidigare. Som tur var kom Anna förbi och höll mig sällskap. Söta skåningar, ni har gjort min dag!


En annan som verkligen gjort min dag är Jonsson. Tack för att du finns, älskade vän!


Nu vankas sommaren! Njut!

xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0