Snorig

Idag har jag och Wenke dammat hela butiken. Gud så duktiga vi är! Och de förbannade stövlarna är nu färdigräknade och nedpackade. Skönt! Dagen har faktiskt gått riktigt bra, trots att det knappt varit några kunder alls i butiken.


Jag är jättesnorig. Nu kommer jag vara såhär fram till september. Kul. Varför måste just jag vara allregisk mot de saker jag gillar mest? Jag har lyckats bli allergisk mot både katter, äpplen och våren. Jippi.


Jag skulle egentligen vilja springa en sväng, men jag är så snorig att det bara blir jobbigt. Jag är verkligen bra på att hitta anledningar till att skjuta upp träningen. Men just nu är nässpray, kaffe och soffan så mycket mer lockande än att ta på sig träningskläder och springa sig svettig.


Idag har jag gjort en grej som verkligen inte är likt mig: Jag har lämnat tillbaka en av de tre tröjorna jag köpte häromdagen. Klapp på axeln åt mig! Dock brände jag pengarna jag fick tillbaka på en gång genom att ladda telefonen. Easy come, easy go...


xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0