Fredagen

I fredags var jag i Oslo på föreläsningar och personalfest med dagis. Det var en mycket lyckad dag och den första föreläsningen var den bästa jag varit på i hela mitt liv.

På kvällen var det trerätters på Wallmans. Maten var sådär, men underhållningen var bra och jag hade en kanonkväll! Tyvärr hann jag inte dansa någonting eftersom jag var tvungen att ta sista tåget hem. Hallå Norge, hur svårt ska det vara att sätta in en jävla nattbuss mellan Oslo och Jessheim??

 

Lördagsmorgonen spenderade jag i soffan där jag åt en härlig tvåtimmarsfrukost och bara slappade. Fantastiskt! Det allra bästa med att vara ledig är nog frukosten, att bara kunna sitta i soffan med pyjamas och dricka kaffe, läsa lite bloggar och bara njuta av livet.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

xoxox

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Haggi

Vet du!

när vi var på branchskväll på Wallmans i Oslo i Januari så satt vi vid exakt samma bord! coincidence? don't think soooo ;)

2009-11-17 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0