I'm not dead...

För er som undrar kan jag säga att jag fortfarande är vid liv. Anledningen till att jag inte bloggat alls den senaste tiden är jag glömt det. Haha, jag trodde aldrig att jag skulle glömma min kära blogg, men det har jag alltså lyckats göra.
Anledningen till att jag glömt någonting som betyder så pass mycket för mig är att det än en gång händer ganska mycket i mitt liv. Det största som hänt sen sist är att jag flyttat ut ur lägenheten. Jag kände att jag inte orkade mer när det kom in ännu en tjej och vi alltså skulle bo fem tjejer på 40 kvm, så då drog jag. Det är en ganska tillfällig flytt och jag flyttar nog tillbaka hem igen när det blir lite mindre folk i lägenheten, men under tiden bor jag hos kompisar. Förra veckan bodde jag hos Tonje och den här veckan hänger jag hos Nikolina. Jag bara hoppas att de andra hittar boende så snart som möjligt, så jag slipper hålla på att flytta runt.

Igår hade jag en riktigt bra dag på dagis. På förmiddagen skulle jag och de lite större barnen gå ut en stund, så vi klädde på oss och gick ut. Ute på gården hittade jag en fotboll, så jag kom på den briljanta idén att jag och barnen skulle sparka lite boll och att jag verkligen skulle gå in för det, så vi började sparka och jag började jubla och heja och springa efter bollen och både jag och barnen hade skitkul. De kunde inte sluta skratta och jag sprang så jag blev helt svettig.
Lite senare på eftermiddagen när jag satt på golvet med ungarna kom tre av dem på att det var jättekul att trycka ner mig på golvet och bilda hög på mig, så där låg jag på golvet med tre tvååringar på mig som kittlade mig och som jag kittlade tillbaka och alla skrattade hysteriskt. Det var så himla mysigt!

Nu är det dags att äta lite frukost och sätta igång med min dag. Solen skiner för en gångs skull, så jag vill ut och göra det mesta av dagen.



xoxox







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0