Morgonstund...

Klockan är 08.44 och jag har varit vaken i lite drygt två timmar. Det är bara jag som är vaken och jag ligger kvar i sängen och njuter av att det är tyst och stilla.

Jag har legat och läst lite i min bok och kollat runt på mina favoritbloggar och haft en riktigt mysig morgon.

Anledningen till att jag är vaken så gräsligt tidigt en lördag är att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll, eftersom jag börjar jobba 4.30 på söndag morgon. Ingen normal dygnsrytm här inte!!

Det är ganska skönt att vakna tidigt ändå, att få en hel dag när man är ledig.

 

Jag är så sugen på att baka. Jag vill baka maffiga muffins och härligt matbröd, knåda, pensla, spritsa och pilla. Vi får se vad dagen bjuder på i övrigt, men lite bakning ska jag nog hinna med!












xoxox





 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0