Sjuk...

Den här veckan har jag ägnat åt att vara sjuk. Jättesjuk. Har haft feber och så ont i kroppen att jag knappt kunnat röra mig. Jag har förflyttat mig från sängen till soffan och bara sovit hela tiden.

Igår var jag tvungen att gå till Kiwi och köpa mer febernedsättande, så jag klädde på mig och gick ut i vinterlandet. Det var första gången jag varit ute på hela veckan och när jag kom hem var jag helt blöt av svett, så jag passade på att ta en dusch också. Mycket skönt och mycket välbehövligt.

Och idag mår jag helt plötsligt bra. Inte så jag är uppe och dansar, men utan feber och med mycket bättre humör, så jag ägnar min dag åt att städa lite och lyssna på skön musik.

 

Coola killar i AC/DC... Jag älskar att alla ser stenhårda ut utom han till höger som står och garvar! Haha!
 






Igår bjöd Maria och Em på gratis underhållning när ryggar skulle knäckas och folk skulle lyftas hit och dit. Hysteriskt!





 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag tror verkligen att jag kommer sakna er den dagen vi inte bor tillsammans längre.
Kärlek till mina fina flickor!







xoxoxox






 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0