Blogga på norska?

Sitter vid en norsk dator, så vi får væl se hur det hær går... Så himla annorlunda kan det ju inte vara!

Nu har jag inte bloggat på sådær længe igen, men jag har ju før sjutton aldrig tid! Jag hade i alla fall værldens mysigaste helg i Falun, træffade Peji, Astrid, Lillebror, Sara och min ælskade Emma. På lørdagskvællen kom Emma till Falun och vi åt mat och drack vin och pratade skit hemma hos bror och rætt som det var tog Sara fram Leo-ballongen och så andades vi helium, sjøng tøntiga sånger med Piff och Puff-røst och skrattde så vi næstan dog. Lite senare gick jag och Emma ut. Eftersom Harrys fortfarande var stængt gick vi till Banken och satt dær och drack øl och myste.
Efter en mycket lyckad kvæll blev det kebab till fyllekæk. Det var nog mitt livs godaste kebab!!

Søndagen var inte riktigt lika rolig.... Bakfyllan var inte så farlig, dæremot åkte jag på urinvægsinfektion precis innan jag skulle køra fem timmar hem till Norge. Inte alls kul! Jag var tvungen att springa på toa precis hela tiden.

Væl hemma i Norge hænde inget ovanligt, jag har jobbat hela veckan och inte tænkt så mycket mer på urinvægsinfektionen tills igår då jag fick feber och jætteont i ryggen. Då ringde jag till farbror doktorn som konstaterade att skiten spridit sig upp till njurarna, vilket inte ær sådær jættebra. Så nu går jag på penicillinkur igen. Jippi.

Lægger upp bilder nær jag sitter vid min egen dator igen.

So long!



xoxox




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0