Höstrusk

Det jobbiga med mitt nya jobb är att jag aldrig kan sova länge på morgonen, även om jag börjar sent, för dagen efter så börjar jag tidigt igen och måste alltså gå upp i tid för att kunna somna på kvällen.

Imorse vaknade jag vid åtta efter att ha sovit i nästan tio timmar. Jag hade ingen brådska att ta mig ur sängen eftersom jag börjar jobbar kl 13 idag, så jag låg och drog mig och kände efter hur otroligt skön säng jag har.



 

 

 



Det är riktigt ruskväder idag med regn och blåst och jag vill sitta inne och måla hela dagen. Jag ska nog ta fram penslar och duk och se om jag kan åstadkomma några mästerverk innan jag åker till jobbet.





xoxox




 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0