090924

Dagarna blir så långa om man går upp vid tre på morgonen!! Idag har jag jobbat på flygplatsen och det var absolut kaos. Ingenting fungerade, alla passagerare verkade vara ute i sista minuten, väldigt många var otrevliga och mina sex timmar gick supersnabbt. Vid halv elva hade jag jobbat klart och då drog jag och Sara ner på stan och mötte upp Nikolina. Vi fixade nödvändigheter som bankärenden och en party-outfit till imorgon när vi ska ha kursfest. Sen gick jag och Nikolina hem till mig och satte oss på uteplatsen och drack kaffe och snackade skit i solen. Det var jättetrevligt! Tack så mycket för en härlig dag!!

Efter att Nikolina gått hem lagade jag mat och påbörjade min höststädning, men tappade ganska snart både ork och inspiration och efter att ha diskat lite och vattnat vår stackars ensamma blomma landade jag i soffan, helt orkeslös.

Jag har en sån konstig känsla av att tiden går jättefort samtidigt som alla dagar känns jättelånga. Min nya dygnsrytm gör mig helt knasig!




xoxox





 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0