Det går bra nu...

Jag trivs verkligen jättebra på min kurs! Det är en hel del att lära sig, men det känns så himla bra när man har lyckats ta in allt och klarat provet. Jag hade 98% rätt, hade bara missat en enda fråga, så jag måste säga att jag är mycket nöjd. Efter jobbet gick jag ner på stan och köpte mig ett par skor som belöning. Det blev ett par svarta pumps som jag ska ha till min uniform. Jag har under mina 25 år på den här planeten aldrig ägt ett par svarta pumps, så nu var det verkligen på tiden.

Till helgen bär det av till Falun igen. Jag längtar! Lillebror ska spela och jag ska titta och sen blir det nog en del vin också. Åh, jag längtar!


 

Såhär ser det ut när jag pluggar....







xoxox




 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0