Kursfest

Igår hade vi fest med de som gått tillsammans på kursen på flygplatsen. Det var inte många som kom, men det blev ändå en mycket lyckad kväll. Vi förfestade hemma hos Tonje och det var hur kul som helst.

Idag har jag haft min första lediga dag på 19 dagar. Det farliga med att vara ledig är att man inser hur förbannat skönt det är att göra ingenting och vill fortsätta vara ledig resten av livet… Dagen idag har varit helt fantastisk. Lite småbakis har jag varit med Tonje nere på stan och lunchat med hennes föräldrar och det var supertrevligt. På vägen hem köpte jag ostbågar och sen kröp jag ner i soffan med kylskåpskalla ostbågar och en film och hade det hur bra som helst!

Nu är jag galet trött och tänker gå och lägga mig. Imorgon är det jobb igen, 06-14. Gött med sovmorgon!




xoxox




 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0