Äntligen!!!

Ja, nu har jag semester i 21 dagar. Det känns helt ofattbart. Jag åker till Stockholm imorgon och till Bali på torsdag. Helt sjukt!

Jag minns hur jag satt på Dat och Dot en dag för en och en halv månad sedan och höll på att börja gråta för att allt var så hopplöst, men nu har allting vänt och imorgon åker jag!

 

Jag har ägnat hela eftermiddagen åt att vara smått hysterisk och försöka minimera packningen. Jag vet inte riktigt hur det gick, men jag har i alla fall lite plats kvar i ryggsäcken. Jag och Erik har checkat in oss själva till flyget imorgon och bokat de bästa platserna på planet, så det kommer bli toppen.

Herregud, nu händer det verkligen!!
 
 
 

Våra boardingkort och min bagtag
 
 


 
 
 
 

 
Den här bilden har verkligen ingenting att göra med inlägget i övrigt, men den är snygg som fan, så den får vara med ändå
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0