100809

Dålig uppdatering, ja… Men jag har faktiskt inte haft någonting kul att skriva om på hela veckan, jag har jobbat som en galning och knappt sovit alls.

 

I helgen var jag i Stockholm för att gå på Sonisphere-festivalen. Vilket jävla fiasko! Det regnade så vi höll på att drunkna. Hela dagen.

Okej att det regnar när man är på festival, det är mer regel än undantag, så det var jag helt inställd på, men det regn som kom var nog det värsta jag upplevt i Sverige.

Det slutade med att vi hittade en trailer där vi kunde få lite tak över oss och där stod vi i över en timme innan vi konstaterade att det inte blev bättre. Då åkte vi ner på stan och drack öl och åt kycklingsoppa istället. Och jag trodde jag skulle frysa ihjäl.

 

När regnet äntligen gav med sig bestämde vi oss för att åka tillbaka för att i alla fall få se Iron Maiden spela, men när vi kom ut till festivalområdet var det redan slut. Och sen började himlen läcka igen.

Inte okej någonstans!!

Men när jag kom hem fick jag te och ett varmt bad och blev väl lite mer människa igen efter det.

 

En ny liten dator har jag skaffat mig också. Den ska få följa med till Asien när vi drar om mindre än en månad. Herregud, nu är det inte långt kvar!

 
Jag lägger upp bilder imorgon!!

 
 
xoxox
 
 

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0