Angels and Deamons

Idag har jag varit ledig och ägnat dagen åt mindre viktiga saker som shopping och hårfärgning ihop med Sara. Jag har kommit på att jag inte kan göra mer nu förutom att se till att jag är klar för flytt på måndag.


(shortsen ser mycket bättre ut i verkligheten!)
 
 
 
 
Jag har kommit till det stadiet att det känns lite vemodigt med flytt nu. Jag har ju trots allt bott här i nästan två år och på måndag är det slut.

Skönt men konstigt.

 

Björn har ägnat dagen åt Photoshop och gjort om mig och Sara till änglar och demoner. Coolt som fan!


 
 
 
 


 
 
 

 
 
Idag är det 12 dagar kvar tills vi åker. Galet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sorry men med det är lite YMCA över dom där shortsen ;) Säkert att det inte är en musklig bög som ska ha dem? fniss



Men dom sitter säkert skit snyggt på dej!

2010-08-27 @ 23:08:38
Postat av: Hargitta

Kan iofs vara kombinationen med kepsen som gör det YMCA hihihihi

2010-08-27 @ 23:09:16
Postat av: Frida

Haha, ja, tanken slog mig också, men jag gillar dem ändå. Jag lovar att jag ska låta bli att kombinera dem med skinnväst, keps och hårig bringa för att undvika just den effekten.

2010-08-27 @ 23:38:10
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0