Framme!

Nu är jag framme i Gbg.
Bussresan gick nästan onödigt bra, väldigt smidigt och väldigt varmt (men hellre för varmt än för kallt!).

Jag har precis checkat in på hotellet där jag ska spendera de två kommande nätterna och vad jag gillar det. Jag bara tokälskar att bo på hotell! Och om det är någonting som är bättre än just bo-biten så är det frukost-biten. Åh, jag skulle lätt kunna leva på hotellfrukost resten av mitt liv!

Nu ska jag ta en liten powernap innan det är dags att ta en liten runda på stan, plus att jag ska hinna med att raka benen och måla naglarna och ordna present till brudparet. Jösses, bråttom, bråttom.
 
 

 
 

 
 

 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg-Frida!! ohja vi kommer ha många snygga bilder från asien, så det blir nog flera header byten för mig med ;) PUSS!

2010-08-13 @ 21:27:30
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0