I'll hold my breath

Eftersom jag är på dåligt humör, är stressad och trött som ett as orkar jag inte göra annat än lägga upp ännu en Bali-video idag. Lite långrandigt med dessa videos, men det må så vara - jag gillar dem och jag gillar att minnas den underbara tiden vi hade.
I den här videon sitter vi i en bil på väg till ett ställe som verkligen lät helt underbart i turistboken, men som visade sig vara helt förfärligt när vi kom fram.
 
 

 
 
Imorgon kanske jag lägger upp lite bilder från Padangbai, där vi spenderade en natt innan vi åkte till paradiset på jorden - Gili Trawangan
 
 
Nu ska jag packa det sista. Imorgon ska jag jobba sista dagen och sen kommer Björn med mitt flyttsläp.
 
 
 
xoxox

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0