Sliten

Efter att ha sovit typ två timmar och jobbat 05.30-11.30 är jag lite lätt sliten nu. Det är inte det att jag inte tycker om att jobba tidigt, för det gör jag, men efter att ha jobbat sent i flera veckor är det lite svårt att ställa om sig så att man ska vakna när man i vanliga fall går och lägger sig. Speciellt när man unnat sig en rejäl sovmorgon samma dag det är dags för omställningen.

 

Jag hade egentligen planerat vinkväll med Mia idag, men jag åkte på jobb imorgon också, så jag får hålla mig nykter.

Istället ska nog jag och Sara försöka slänga ihop en lasagne, det var längesen.

 

Sen ska jag nog bada fötterna.

Om jag inte somnar där jag sitter…
 
 
 
xoxox
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Alexanderklara

Very nice site. Will sure visit again.

2011-11-18 @ 16:17:55
URL: http://alexanderklara.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0