Boxing Day?

Karriärstegen har kollapsat och jag ligger nu under den och sprattlar lite halvhjärtat. Jag kan inte säga att jag gör mycket för att ta mig upp. Alls. Jag är oerhört nöjd med det hjärndöda arbete jag har utfört idag. Jag har vikt kartonger. Hela dagen. Små kartonger, lagom för fem kilo körsbär. Och jag var bra på det. Riktigt jävla bra! Haha, efter 26 år har jag äntligen hittat någonting jag är riktigt bra på. Jag hoppas att jag hittar nåt annat jag är riktigt bra på snart, för jag har en känsla av att det kan bli lite tråkigt i längden.

 

Vi ska snart fortsätta ut på nya äventyr, för ingen av oss har lust att vara kvar här längre. Imorgon ska vi tvätta och packa och på onsdag drar vi igen, rakt österut härifrån. Hej camping, nu kommer vi igen.
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ida

Du verkar ju ha det underbart! :) Och du upplever australien så som man ska göra :) ÅÅÅHHH vad jag vill vara du Frida! Massa kramar

2010-12-10 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0