100217

Idag gick jag upp vid sju bara för att se när det ljusnade på himlen. Det är såna småsaker som kan få mig att må så otroligt bra. Nu sitter jag här i min ensamhet och dricker mitt morgonkaffe och bara njuter av att det inte är någon stress alls.

Jag känner mig för övrigt ganska stressad för tillfället. Det känns mest som att jag står och stampar nu igen. Egentligen funderar jag på om jag kanske borde försöka flytta hem till Sverige och göra vad andra normala 26-åringar gör, istället för att leva låtsasliv med andra 19-åriga svenskar. Och om jag blir kvar i Norge måste jag i alla fall skaffa mig en egen lägenhet, så jag får någon fast punkt i tillvaron.

 

Jag, Lillebror och Elin hade i alla fall en fantastisk dag i Oslo i lördags.
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 

Årets första glas vin på uteservering. Underbart!
 
 
 

 
 
 

 
 
 

Haha, det ser verkligen ut som att Björn har hål i huvudet på riktigt! :)
 
 

 
 

 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Verkligen en helt underbar helg vännen!!! Hoppas på repris snart! Med precis lika många blåmärken och trasiga strumpbyxor =)

2010-02-17 @ 18:20:33
Postat av: Frida

Haha, jag har fortfarande inte ens hittat mina strumpbyxor... ;)

2010-02-17 @ 20:27:01
URL: http://projekt25.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0