Helgen som gick

I helgen har det varit riktigt busväder. Det har snöat helt hysteriskt! Jag försökte fota eländet i lördags morse, men det gick inte så himla bra.


 
 
 
 

 
 

Hela lördagen var jag ledig, men lyckades inte göra speciellt mycket, trots att jag skrivit en lista. Eller, jag hade planerat en lista i mitt huvud. Kanske berodde det på att listan aldrig skrevs ned i fysisk form, kanske berodde det på det gräsligt dåliga vädret, men större delen av lördagen spenderade jag sittandes i soffan görandes ingenting.

 

Söta Elin var här och åt frukost och jag tog ett foto av henne som jag tyckte kändes så vårigt och härligt i solljuset på morgonen med en kopp kaffe.


 
 
 


 

 

På eftermiddagen hade jag bjudit in lite folk på tårkalas och då är det ju ganska bra att ha en tårta att bjuda på, så jag bakade Snickerstårta. Tack Therese för receptet! Den blev verkligen jättegod och uppskattades av alla som kom.

 
 

 
 
 
 
Jag hade egentligen lust att gå ut på lördagskvällen, men jag var så gräsligt trött att jag inte orkade. Istället blev det lite vin här hemma och en relativt tidig kväll.

 

Idag började jag dagen med en promenad. Det var första gången i år som jag tog en promenad bara för att just ta en promenad. Annars har jag gått från punkt A till punkt B två gånger under 2010. Bra jobbat där, Frida!

 

Efter min lilla promenad gjorde jag lite mag- och benövningar som förmodligen kommer leda till fruktansvärd träningsvärk de kommande dagarna, men det får det vara värt, jag har varit alldeles för lat den sista tiden!

Sen fanns det inte tid till så mycket annat än att göra sig klar för jobb. Och fy vilken dag det var på incheck! Det tog ju aldrig slut på folk! Vi hade fullt upp från det att jag kom dit kl 13 till att jag gick hem vid 20.30. Galet!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Therese

Så flink du har vært:D:D Den er jo sååå god da:D:D

2010-03-06 @ 12:04:00
URL: http://www.tessa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0