Översvämning i hjärnan

Jag tror att jag jobbar lite för mycket just nu. Jag börjar bli lite rädd för mig själv faktiskt… Jag glömmer saker och är helt yr i huvudet och skakig i kroppen. Jag glömde helt bort att det var Oslo Fashion Week och missade två visningar som jag verkligen ville se, jag glömde skicka in min sjukskrivning till jobbet och igår lyckades jag sända en väska utan att ha klistrat på streckkoden på den. Herregud!

Inatt har jag i alla fall sovit nästan elva timmar, så jag hoppas att det blir lite bättre nu.

Jag har även planerat in en liten tripp till Sälen för att hälsa på mormor och morfar några dagar i början/mitten av mars. Jag känner att jag skulle behöva de där dagarna precis just nu!

 

Nej, nu ska jag jobba lite på min senaste Pettson-tavla och sen blir det mer jobb.

 
 
 
 
 

 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0