Skit!

Just nu känns det som att allting går åt helvete för mig. Igår var jag ute med Tonje och hennes dotter Rose Caroline och åkte pulka vid Nordbytjärnen och det första jag gjorde var att flyga i ett hopp och landa riktigt illa på svanskotan. Sen när jag kom hem var jag så himla sliten att jag gick och lade mig vid 19.30 och sen fick jag feber. Jag trodde att jag skulle lyckas sova mig frisk, men nej, det blev bara värre under natten och idag var jag tvungen att gå till doktorn. Det visade sig att jag har lunginflammation och går nu återigen på penicillin i tio dagar.

Och när jag trodde att det inte kunde bli värre så blir helgens planer inställda. Jag skulle ha dragit på hyttetur till stugan utanför Mora och hade sett fram emot det i en månads tid, men nu blir det alltså inte av.

Fan också! Varför måste all skit komma samtidigt?

Jaja, det var i alla fall kul att åka pulka.
 
 
 
  
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0