2009

Jag stal den här listan av underbara Emma. Kärlek till dig!!


 
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var på festival!!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror jag helt glömde att avge nyårslöften förra nyårsafton.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Det tror jag inte… Det var 2008 det var
babyboom i min umgängeskrets

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, Farmor

5. Vilka länder besökte du?
Öh, Norge, Sverige och Danmark och USA

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Semester

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Minns inga datum, men jag kommer nog alltid

att minnas både Hultsfred och trippen till New York

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag fick ett jobb jag verkligen ville ha

9. Största misstaget?
Har gjort många dumma grejer

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är jag väl alltid

11. Bästa köpet?
Hultsfredsbiljetten

12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol! Haha!! Nej, det var nog på kläder…

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fantastiska vänner har gjort mig glad

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Många!! 2009 var ett år då jag upptäckte mycket bra musik

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare! I alla fall första hälften

 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Stått upp för mig själv

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så jävla godtrogen

 

18. Hur tillbringar du julen? I familjens stuga i Mora

 

19. Blev du kär i år? Ja… och sårad

20. Favoritprogram på TV? Har nästan helt slutat titta på TV det här året.

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har bara tagit mig igenom en enda bok i år och det var Lasermannen, så jag får väl säga den då

22. Största musikaliska upptäckten?
Många! Men det kommer definitivt bli fler musikfestivaler framöver!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Bakade tårta, bjöd in till kalas och bowlade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det var mycket på slutet som inte alls blev som jag ville

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag skulle nog snarare säga brist på stil… Har försökt alla stilar i år tror jag

29. Vad fick dig att må bra?
Sol

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmmm… Jag vet inte… Nån lite halvokänd indie-kille kanske?

31. Vem saknade du?
Emelie hela sommaren (och alla i Sverige)

32. De bästa nya människorna du träffade?
Men gud, vilken svår fråga!! Så många! Skåningarna, tältgrannarna på Hultan, Nikolina, alla på incheck, Erik…

 

 

 

 

xoxox

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0