Bokat!

I fredags hade vi totalt fredagsmys här med ost, rödvin och Let’s Dance. I lördags var det inte lika mysigt… Jag vaknade och mådde riktigt dåligt och funderade ett tag på om jag var bakfull eller om jag blivit sjuk igen. Jag mådde riktigt dåligt hela dagen och kunde inte äta någonting. På eftermiddagen åkte vi en sväng till Charlottenberg och handlade lite mat och andra nödvändigheter. När vi kom hem strax efter nio på kvällen hade jag fått feber, så jag gick och lade mig.

Jag mådde fortfarande dåligt imorse, men jag bestämde mig ändå för att gå till jobbet och under dagen har det blivit lite bättre.

 

Nu ikväll har jag i alla fall gjort något av det största jag tagit mig för under min livstid – jag har bokat en resa till Bali! Jag och Sara ska åka 8:e-25:e april och jag längtar verkligen!!

 

Nu är det dags för sängen igen, jag tänkte att jag skulle försöka sova mig frisk.
 
 

xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0