Igen...

Jag är så less på att vara sjuk! Jag trodde det skulle ge sig nån gång, men nejdå, jag fortsätter att vara lika sjuk som förra året. Nu har jag fått nån märklig form av magsjuka och får inte behålla någon mat jag lyckas stoppa i mig.

Det värsta är ju att jag inte orkar göra någonting, jag blir helt skakis bara av att duscha. Hade jag haft lite ork i kroppen hade jag ju kunnat uträtta lite saker här hemma, som att sortera mina kläder, men det går bara inte. Nej, den här dagen ska nog spenderas nedbäddad i soffan, tittandes på härliga program på web-tv.
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: emma

Krya på dig din stackare!!!! Kramar från emma

2010-01-20 @ 11:25:28
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0