My perfect morning

Just nu sitter jag hemma och avnjuter min perfekta morgon hemma i soffan med kaffe, kokt ägg och modetidningar. Bättre kan det nästan inte bli.



 
 

 
  
 

Igår jobbade jag på dagis och vi hade 8 barn på 4 vuxna, så där kunde det inte ha varit bättre heller. Det är fantastiskt när man kan ge alla barn så mycket uppmärksamhet som de förtjänar och göra saker som barnen tycker är kul, så igår sjöng vi Imse Vimse Spindel, hade disco och slog kullerbyttor. Helt underbart!

 

På kvällen igår bar det av till Lilleström för bio. Vi skulle se Avatar i 3D och jag var sådär lagom entusiastisk. Jag ville helt enkelt hellre stanna hemma.

Det visade sig att det var en jättebra film! Och det var ju faktiskt ganska häftigt att se den i 3D, även fast det tar emot att erkänna det. Helt klart 150 kronor och tre timmar av mitt liv.

 

Nu ska jag fortsätta med min fantastiska morgon och sen blir det jobb 14-21.30.
 
 
 

xoxox
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0