Nyår 2009-2010

I onsdags skulle jag egentligen ha en lugn kväll och gå på bio med Camilla, men när de inte blev av och Tonje ringde och ville att vi skulle ta en öl istället tyckte jag det lät som en trevlig idé trots att jag hade förkylning i kroppen. Hey, en öl är ju inte så farligt och det skulle ju blir en tidig kväll. Ja, tjena, en öl blev till många, och en tidig kväll avslutades med efterfest och jag ramlade hem ganska rund under fötterna strax efter klockan fyra på morgonen.

I och med detta lilla spontanfestande fick inte nyårsafton den bästa starten och jag var gräsligt seg hela dagen.

Strax efter halv ett hade i alla fall Elin bestämt sig för att lämna Falun för att fira in det nya året i Jessheim hos mig och Nikolina.

Det visade sig att det var fler än Elin som tänkt den tanken, så fest blev det.

Fest var det även längre bort i korridoren, så vi tyckte det var en superb idé att slå ihop våra fester.

 

Gårdagen spenderades i soffan tittandes på film från start till mål, precis som en nyårsdag ska spenderas och dagen idag är skrämmande lik dagen igår, fast idag har vi kört Sex and the City istället.
 
 
 
 
 


Nyårsafton började bra med bakfylla och allt. Way to go!!
 
 
 
 

Ett tappert försök att bli lite snyggare

 

 

Såhär blev det...

 

 

 

 

Så kom Elin och se så kul vi hade!

 

 

Det obligatoriska inslaget på nyårsafton...

 

 

 

 

Ida och Veronica 

 

Söta Caroline

 

 

Och sen kom norrmännen!!!

 

 

 

 

 

 

Och här någonstans slutade vi helt plötsligt fotografera och koncentrerade oss fullständigt på festandet. Det var nog tur att vi lät bli kameran...

 

 

xoxox

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0