100729

Den här veckan har jag lyckats med konststycket att komma för tidigt till jobbet två gånger av tre. Bra där! I måndags kom jag en hel timme tidigare och idag en halvtimme. Vad sjutton tänkte jag? Jag borde ha lärt mig klockan vid det här laget…

Anledningen till att jag blev tidig just idag var bara en liten miss i planeringen, jag skulle gå upp på Proffice-kontoret och säga upp mig, men jag tänkte helt enkelt lite fel. Nu är jag ganska stressad över just det här med uppsägning, eftersom de som man kan säga upp sig hos inte är där på flera dagar och jag måste göra det senast imorgon.

Fan.

Nu får jag tillbaka för att jag alltid skjuter upp saker.

Jaja, det får helt enkelt lov att lösa sig! Vi var ju faktiskt uppe och pratade om det för en månad sedan, jag och Sara, men då sa de att vi skulle vänta till slutet av juli med själva uppsägningen. Åh, varför ska saker alltid krångla?

 

Jag fick i alla fall lite övertid idag. Bara en halvtimme, men man får väl vara glad för det lilla. Just nu vill jag ju jobba så mycket jag bara kan, det känns som jag har gjort av med alldeles för mycket och fått in alldeles för lite pengar den senaste tiden.

 

Ut i skogen vill jag också. Det verkar som att alla är ute och plockar svamp nu, utom jag. Jag hoppas på uppehåll någon av de kommande dagarna så jag också får gå ut en sväng.

 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ullis

När jag sa upp mig i december ville maria bara ha uppsägningen på mail. Så du kan ju alltid maila henne, så har ju din uppsägning kommit in i tid oavsett om de är på semester eller inte.

2010-07-30 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0